خدمات پس از فروش و پشتیبانی

مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه مودم تحت پوشش ضمانت شرکت رادیس، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم.

شرکت رادیس، عرضه و تامین‌کننده مودم های یوگالینک در ایران، در راستای ارائه محصولات باکیفیت در بازار و در راستای نیل به اهداف مشتری مداری خود و همچنین به منظور جلب رضایت و اطمینان از حسن انتخاب توسط مصرف کنندگان گرامی، تمامی مودم ها با برند یوگالینک، عرضه شده توسط این شرکت را با ضمانت نامه مورد تایید مراجع ذی صلاح عرضه می‌دارد.

تقاضا می گردد، همیشه و در هر شرایط و زمانی ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید زیرا شرایط و ضوابط ثبت شده برروی کالا و سایت شرکت، قراردادی نوشته شده مابین شرکت و مشتری می باشد که داشتن اطلاعات کافی درخصوص آن منجر به نگهداری مناسب از محصولات شده و میزان توقع درخواست ها را مدیریت می نماید.

اعتبار سنجی و ثبت گارانتی

لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت رادیس، به عهده مصرف کننده است.

نکات ضروری قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش :

  • ارائه کارت ضمانت محصول در زمان مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی بوده و مالک ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
  • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
  • پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت مشخص خواهد گردید.
  • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش اعم از تعمیر قطعات و یا تعویض آنها، امکان تست سلامت کالا در حضور مشتری میسر می باشد.
  • در زمان دریافت کالا توسط مشتری از مراکز خدمات پس از فروش شرکت رادیس، ارائه رسید کالا الزامی می باشد.
  • کلیه شرایط مندرج در این سایت به تمام نمایندگان خدمات پس از فروش ابلاغ گردیده و نمایندگان خدمات پس از فروش ملزم به ارائه خدمات براساس شرایط مندرج در سایت و اعلامی می باشند.

توجـه نمـاییـد! مـوارد زیـر سبب ابطـال گارانتی محصـول می شـود