خانه » وبلاگ » معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته
آخرین بروز رسانی: 25ام بهمن, 1402

معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته

شناخت پرفروش ترین و بهترین برند های دوربین مداربسته در اولویت انتخاب و خرید دوربین مداربسته است. در این مقاله 4 برند از بهترین‌های صنعت دوربین های مداربسته ایران و جهان را معرفی می کنیم و سعی می کنیم در انتخاب و خرید این محصولات به شما کمک کنیم.

با توجه به اینکه خریداران با وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد. یکی از سوالاتی که در این زمان مطرح می شود این است که کدام برند دوربین مداربسته بهترین است و بهتر است چه ویژگی‌هایی را در هرشرایطی درنظر گرفت که بهترین دوربین مداربسته را انتخاب کنیم.

لینک های مفید:نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تیاندی

دوربین-مداربسته-اسپید-دام-تیاندی-TC-A35555

آژانس Tiandy یکی از ده تولید کننده برتر سیستم‌های نظارت تصویری در چین و یکی از معتبرترین منابع در جهان است. این شرکت در سال 1373 شمسی تاسیس شد و بر تولید محصولات با کیفیت بالا از جمله دوبین مداربسته با کیفیت فعالیت دارد.

آنها با بیش از 500 نفر در بخش تحقیق و توسعه، ارائه آخرین راه حل ها را در تمام زمینه های استفاده کاربران در نظر دارند. آنها در حال حاضر با استفاده از ISO 9001 و سیستم های کنترل کیفیت داخلی دقیق قادر به کنترل میزان خرابی محصول تا کمتر از سه دهم درصد هستند.

Tiandy یک شرکت چینی فعال در تولید دوربین های Tiandy، Tiandy NVR، VMS و تشخیص چهره است. تیاندی از سال 1373 شروع به کار در صنعت دوربین مداربسته کرد. نمایندگی مرکزی دوربین Tiandy یکی از 10 تولید کننده برتر سیستم های مداربسته در جهان و سومین سازنده برتر در چین است.

شرکت تیاندی Tindy از زمان تأسیس خود سهم بزرگی از بازار تجهیزات محافظتی و امنیتی جهان را در اختیار دارد. با توجه به عملکرد تیاندی، تحلیلگران بازار فروش سیستم های دوربین مدار بسته انتظار دارند که تیاندی در سال های پیش رو پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

دوربین مداربسته تیاندی می توان گفت یکی از معدود محصولاتی است که در پروژه های بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) و پروژه های متوسط ​​(خانه های بزرگ، ادارات کوچک و واحدهای تجاری) مورد استفاده قرار می گیرد.

مشتریان از عملکرد و قیمت دوربین های T&D راضی هستند. این دلیل طیف گسترده ای از محصولات موثر با قیمت های مناسب است. از نظر عملیاتی، تیاندی نیاز به پهنای باند کمتر و زمان بازیابی ضبط سریع‌تر دارد، که عملیات امنیتی را موثرتر و اقتصادی‌تر می‌کند.

شرکت تیاندی در تلاش برای تولید محصولات با کیفیت بالا و توسعه راه حل های صنعتی مختلف مانند شهر هوشمند، سیستم ترافیک هوشمند، آموزش هوشمند، سیستم مالی، مهندسی منابع آب و غیره است. بیش از 60 کشور در سراسر جهان از دوربین های شبکه تیاندی، Tiandy NVR و سایر محصولات استفاده می کنند. قبل از خرید دوربین تیاندی و سایر محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به بودجه و نیاز پروژه شما را راهنمایی کنند.

محصولات تیاندی دارای 36 ماه گارانتی می باشد. هر زمان که مشکل یا چالشی از سوی مخاطبان و کاربران پیش بیاید، کیفیت و ویژگی های این محصولات به روز و بهبود می یابد.

تیاندی یکی از مجموعه های متعدد محصولات تیاندی است که تحت پوشش خدمات پس از فروش و گارانتی قرار می گیرد. محصولات تیاندی را می توانید با گارانتی های مختلف خریداری کنید. اما قبل از خرید، گارانتی شرکت را بررسی کنید.

ویژگی‌های دوربین تیاندی

  • گارانتی 36 ماهه
  • تکنولوژی پیشرفته
  • قابلیت تشخیص چهره
  • ضدآب بودن
  • قابلیت دید در شب رنگی
  • تعقیب سوژه به صورت لیزری
  • قدرت بزرگنمایی بالا
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • و …

دوربین مداربسته داهوا

دوربین-مداربسته-تحت-شبکه-داهوا-مدل-DH-IPC-HFW2230S-S-S2

شرکت Dahua Technology که در سال 2001 در چین تاسیس شد، یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه امنیت و سیستم های هوشمند ساختمان است. در این شرکت دوربین مداربسته داهوا معروف ترین محصول آن است.

بر اساس گزارش IMS در سال 2015، فناوری داهوا دومین تولید کننده بزرگ دوربین های مدار بسته در جهان است. علاوه بر این برند داهوا در سال 2016 به عنوان چهارمین برند محبوب دنیا در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته شناخته شد.

این شرکت هم اکنون بیش از 6 هزار نفر به عنوان مهندس و متخصص تحقیق و توسعه دارد که در زمینه فناوری های لنز، حسگرها، کدگذاری ویدئو، انتقال تصویر دوربین مداربسته، مدرس داخلی و گرافیک و همچنین نرم افزارهای تحلیل فیلم و دوربین و شبکه کار می کنند.

داهوا اولین شرکتی در چین بود که دستگاه ضبط ویدیوی دیجیتال 8 کاناله را راه اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت به سرمایه گذاری در تحقیقات قوی و توسعه فناوری ها و نوآوری های جدید ادامه داده است.

محصولات داهوا را می توان در بسیاری از مراکز، صنایع و مشاغل مانند بانک ها و موسسات مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی، کارخانه ها، هتل ها و مهمانسراها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی (سالن های ورزشی)، خیابان ها و در سطح شهرها استفاده کرد.

شرکت داهوا تا سال 2016 بیش از 800 اختراع ثبت کرده است. طبق گزارش IHS از سال 2014، داهوا رتبه دوم را در بازار جهانی تجهیزات تشخیصی کسب کرده است. این دوربین ها را می توان در مکان های مختلف نصب کرد و با خدمات پس از فروش ارزان قیمت محصولی با کیفیت بسیار بالا تهیه کرد.

IVS یک الگوریتم پیشرفته برای تجزیه و تحلیل محیطی است. این الگوریتم قابلیت های هوشمندی را برای تشخیص سریع و دقیق اشیاء گم شده و … به ارمغان می آورد.

دوربین های مدار بسته و IVS علاوه بر آنالیز محیطی این قابلیت را دارند که تصاویر چهره را به سرعت ضبط کرده و تصاویر ضبط شده را به سرور ارسال کنند. دوربین مدار بسته همچنین قابلیت تشخیص خرابکاری و ارسال پیام هشدار در صورت مشاهده هرگونه تغییر در محیط را دارد.

مواردی مانند شمارش افراد موارد خاصی هستند که علاوه بر افزایش امنیت به عملیات تجاری نیز کمک می کنند. تجزیه و تحلیل هوشمند ترافیک را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه رصد و ذخیره می کند و گزارش های مفیدی ارائه می دهد.

به عنوان مثال، سیستم‌های شمارش افراد و تشخیص دما به شناسایی مناطق پرتردد در فروشگاه‌ها کمک کرده‌اند و از این رو تجار می‌توانند با شناسایی مناطق پرتردد و محصولات پرطرفدار نسبت به افزایش فروش اقدام کنند.

با فعال بودن این ویژگی، دوربین های مدار بسته می توانند بزرگنمایی کرده و اهداف را در تصاویر ثابت یا متحرک ردیابی کنند. این ویژگی در دوربین های مداربسته داهوا که محبوب ترین آن دوربین مداربسته PB-SDM5LP می باشد.

از مزایای کیفیت تصویر 4K می توان به 4 برابر وضوح تصویر، کیفیت بالاتر و ارائه تصویر با جزئیات بیشتر در مقایسه با دوربین های مدار بسته 1080p اشاره کرد. رزولوشن 4K تصاویر واضح و شفافی از محیط می گیرد. داهوا فناوری 4K را در برخی از دوربین های نظارت شبکه IP و HDCVI ارائه می دهد.

لینک های مفید:لیست قیمت داهوا

ویژگی‌های دوربین مداربسته داهوا

  • تنوع مختلف محصولات
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • سرور انتقال تصویر رایگان
  • دسترسی آسان به نرم افزارهای داهوا
  • تشخیص حرکت و چهره
  • خواندن پلاک خودرو
  • فشرده سازی مناسب تصاویر
  • قابلیت دید در شب
  • برنامه ریزی در ضبط
  • و …

بهترین برند های دوربین مداربسته : دوربین هایلوک

دوربین-مداربسته-تحت-شبکه-هایلوک-مدل-IPC-D121H-M

برند Hilock یکی از قدرتمندترین و خلاقانه ترین محصولات امنیتی است. شرکت هایک ویژن محصولات هایلوک را در سال 2018 به بازار معرفی کرد. تجهیزات هایلوک را می توان از بهترین ها در این رده دانست.

دوربین های مداربسته این برند مانند دوربین های هایک ویژن نیستند و کیفیت بالایی دارند. البته نمی توان به طور دقیق گفت که هایلوک دقیقاً کیفیتی مشابه دوربین های هایک ویژن دارد، اما بی انصافی است که این دوربین ها را ضعیف بدانیم و باید گفت که دوربین‌های مداربسته هایلوک هم کیفیت ساخت و هم ظاهر زیبایی نسبت به رقیبان خود دارد و همین موضوع باعث رشد این برند شده است.

شرکت هایلوک محصولات نظارت تصویری مانند دوربین مداربسته Turbo HD، دستگاه های NVR و DVR را تولید می کند. دوربین های Turbo HD Dome و Bolt Hilock از 1، 2 و 4 مگاپیکسل با لنزهای ثابت و قابل تنظیم ساخته شده اند.

دوربین های تحت وب این مجموعه نیز شامل مدل های دو و چهار مگاپیکسلی و همچنین مدل هایی با لنزهای ثابت و قابل تنظیم می‌باشد. دستگاه های DVR Hilock در فرمت های 4، 8، 16 و 32 اینچی تولید می شوند که برخی با یک هارد دیسک و برخی با دو هارد دیسک تولید می شوند. تجهیزات NVR این شرکت نیز از این موضوع سود می برند. Hilock همچنین دوربین های PTZ یا Speed ​​Dome را تولید می کند.

دوربین مداربسته Hilock در چند سال گذشته علی رغم اینکه یک برند جدید است، عملکرد بسیار خوبی در صنعت داشته است. Turbo HD به منظور رقابت فعال با برندهای موجود در رده خود، علاوه بر دوربین های Hilock، دوربین های نظارتی تحت شبکه را نیز توسعه داده و تولید کرده است.

دوربین های مداربسته هایلوک با بهره گیری از فناوری شبکه توانسته است مشتریان زیادی را که به انواع سیستم های نظارت شبکه با ویژگی های متفاوت علاقه مند هستند، جذب کند.

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایلوک

  • تنوع محصولات
  • قابلیت‌های پردازش تصویر
  • تشخیص چهره
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تشخیص پلاک خودرو
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تکنولوژی پیشرفته
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • و ….

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین-مداربسته-تحت-شبکه-هایک-ویژن-مدل-DS-2DE4225W-DE

هایک ویژن هم یک شرکت چینی تولید کننده تجهیزات امنیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی در جهان است. ویژگی اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات نظارت تصویری (دوربین های نظارتی و تجهیزات مربوطه) می باشد.

هایک ویژن فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرد و طی 15 سال گذشته سهم بزرگی از بازار تجهیزات امنیتی جهانی را به خود اختصاص داده است. سیاست فعلی هایک ویژن بهبود کیفیت محصول و کیفیت ساخت است تا دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت بالا با قیمت های بسیار رقابتی را فراهم کند.

هایک ویژن در دو سال گذشته سعی در گسترش فعالیت های خود در بازارهای مرتبط با سیستم های امنیتی مانند تجهیزات کنترل حرکت، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و … داشته است.

هایک ویژن تنها برندی در ایران است که هم در پروژه های کوچک (منازل، ادارات کوچک و سازه های تجاری و …) و هم در پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانجات بزرگ و …) استفاده می شود.

دلیل این امر تولید طیف وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتری است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن بتواند با یکی از ارزان ترین محصولات ایران رقابت کند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کند.

هایک ویژن یک برند معتبر جهانی در زمینه دوربین های مداربسته است اما آنچه این شرکت را در رسیدن به چنین جایگاهی یاری کرده ویژگی های منحصر به فرد محصولات آن است که طراحی دقیق و هوشمند این محصولات باعث محبوبیت آن ها در بین مشتریان در زمینه های مختلف شده است.

در اینجا به برخی از ویژگی های مهم این محصولات اشاره می کنیم: لنزهای منحصر به فرد: برند اولسن یک برند آلمانی است که هایک ویژن برای ساخت لنزهای دوربین خود با آن همکاری می کند. این شرکت یکی از سه تولید کننده بزرگ لنزهای نوری در جهان است.

قابلیت  دوربین مداربسته هایک ویژن، بسیار با کیفیت است. هایک ویژن با همکاری شرکت آلمانی Osram توانست دید در شب دوربین را تا 30 درصد بهبود بخشد. ال ای دی های تولید شده توسط این شرکت دارای فناوری ساطع نور هستند.

ویژگی Exir نور قدرتمندی را در فاصله دور فراهم می کند. دوربین های هایک ویژن با فناوری Exir نور را به شکل مستطیل ساطع می کنند. این به بهبود بهره وری و کاهش آلودگی نوری در منطقه کمک می کند.

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن

  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب
  • تکنولوژی پیشرفته و بروز
  • نصب آسان و به حداقل رساندن میزان کابل کشی
  • وضوح و کیفیت بالا تصاویر
  • قابلیت تشخیص چهره
  • قابیلت دید در شب
  • قابلیت خواندن پلاک
  • لنزهای با کیفیت
  • تجزیه و تحلیل ویدیو در دوربین تحت شبکه هایک ویژن
  • و ….

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و سوالات خود را ازمشاوران ما به صورت رایگان بپرسید مطمئن باشید که ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

اینستاگرام رادیس را دنبال کنید.

یک دیدگاه

  1. داهوا 1402-05-22 در 13:17 - پاسخ

    مرسی از توضیحات خوبتون. من قبلا برای ی پروژه ای دوربین داهوا خریدم. بنظرم واقعا پارت نامبر های با کیفیتی داره.

دیدگاه خود را بنویسید