خانه » وبلاگ » انتشار نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8 داهوا
آخرین بروز رسانی: 18ام مرداد, 1402

انتشار نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8 داهوا

تاریخچه نرم افزار امنیتی DSS

Dahua Technology، یکی از ارائه دهندگان خدمات و اینترنت اشیای هوشمند ویدئو محور در جهان ، نسخه هشتم نرم افزار امنیتی DSS و پلتفرم نرم افزار مدیریت فیلم خود را منتشر می کند.

لینک های مفید : 
فروش دوربین هایک ویژن

نسخه قبلی این نرم افزار، DSS نسخه 7، در سال 2017 راه اندازی شده و از آن زمان نیز پشتیبانی گسترده ای از کاربران خود ارائه داده و همچنین کاربران جدید زیادی را به لیست کاربران Dahua در بیش از 100 کشور جهان افزوده است.

نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8 کاملاً جدید بوده و ویژگی های موجود DSS 7 را به شما معرفی می کند و همچنین به قابلیت های جدید دیگری نیز مجهز شده است که هدف اصلی ایجاد امنیت در عین سادگی است.

فضای کاربری نرم افزار امنیتی DSS7

فضای کاربری نرم افزار امنیتی DSS7

 

لینک های مفید : 
لیست قیمت داهوا

طراحی مبتنی بر برنامه

نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8 بر اساس کاربردهای واقعی تجاری طراحی شده است. در رابط اصلی، این برنامه به سه ماژول مدیریت برنامه کاربردی امنیتی، شامل دو واحد مدیریت (انسان و وسیله نقلیه) و یک واحد مدیریت عملکرد و تعمیر و نگهداری سیستم تقسیم شده است.

علاوه بر این، این پلت فرم بر مبنای سناریوهای مدیریت رویدادهای امنیتی در زندگی واقعی تولیده گردیده است. مدیریت برنامه های امنیتی به سه مرحله تقسیم می شوند که عبارتند از: مرکز نظارت همزمان قبل از وقوع رویداد، مرکز کنترل در طول وقوع رویداد، و در آخر بازیابی هوشمند پس از وقوع رویداد؛ که این سه مرحله با هم مدیریت حلقه بسته را تشکیل می دهند.

ورود / خروج و ردیابی هوشمندانه دو هدف اصلی (انسان و وسیله نقلیه) با مدیریت دسترسی بوده و ویژگی های مدیریت ورود و خروج خودرو در آن تسهیل می شود.

آخرین مولفه ، Maintenance Center، یک O&M هوشمند است که کاربران را قادر می سازد تا وضعیت سیستم و سایر دستگاه های متصل را به طور کامل کنترل کرده و آن را گزارش نمایند.

طراحی مبتنی بر برنامه نرم افزار امنیتی DSS8

طراحی مبتنی بر نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8

 

تسهیل نمودن و تسریع جستجوی هدف

DeepXplore یک موتور جستجوی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که جستجوی هوشمندانه افراد و وسایل نقلیه را با توجه به زمان و مکان آنها ارائه می دهد. با استفاده از این عملکرد، اپراتور می تواند به راحتی یک فرد را در چند ساختمان با چند کلیک ردیابی کند. پلتفرم DSS با جمع آوری داده ها از دوربین ها، کنترل دسترسی ها و با استفاده از دوربین های ANPR، این امکان را فراهم می کند تا هدف را از پارکینگ تا زمانی که به دفتر کار خود می رسد، ردیابی نماید.

رابط کاربری ساده

نرم افزار امنیتی DSS نسخه 8 دارای معماری یکپارچه‌ای است که یک رابط کاربری بی نظیر ، ساده و پاسخگو را فراهم می‌کند، سهولت استفاده را بهبود می‌بخشد و زمان و هزینه های استفاده برای کاربران جدید را کاهش می‌دهد. این رابط همچنین امکان استفاده از یک پلت فرم واحد ، یکپارچه و مقیاس پذیر برای محصولات DSS را فراهم می نماید.

رابط کاربری نرم افزار امنیتی DSS داهوا

رابط کاربری نرم افزار امنیتی DSS داهوا

نظارت به صورت همزمان و یکپارچه

مرکز مانیتورینگ دارای نمایشگر یکپارچه در زمان واقعی به صورت Live View ، Video Wall و Emap است که داده ها را از منابع مختلف ورودی مانند ویدئو ، کنترل دسترسی ، اینترکام های ویدئویی ، ANPR ، تشخیص چهره و … با یکدیگر ترکیب می کند.

راه اندازی نرم افزار امنیتی DSS نسخه ۸  نتیجه پشتیبانی مداوم مشتری و بازخورد همراه با رویکرد تحقیق و توسعه مبتنی بر AI و IoT می باشد. Dahua Technology با تعهد به مأموریت خود که شامل “ایجاد جامعه ای امن تر و زندگی دقیق تر” است، به منظور ارائه راه حل ها ، سیستم ها و خدمات امنیتی هوشمند و یکپارچه ، به هدف اصلی خود یعنی “مشتری محوری” نیز پایبند خواهد بود.

شرکت موج گستران رادیس نمایندگی داهوا در ایران

2 دیدگاه

  1. سردار 1401-11-14 در 04:01 - پاسخ

    ممنون ازسایت خوبتون بسیارعالی دوربین داهوا اسپیدام دارم چرخش نداره به نماینده شرکت هم دسترسی ندارم هشت سال پیش خریدم بچه باموس بازی کرده تنظیماتش.به هم خورده به تنظیمات کارخانه هم زدم درست نشدراهنمایی کوید ممنوون نماینده ایرانسل بادستگاه امتحان کرد گفت ادابتورخروجی نمیده تصویرباکیفیت عالی هست تسمه های دوربین هم درست هست

    • موج گستران رادیس 1401-11-16 در 14:04 - پاسخ

      سلام وقتتون بخیر
      لطف کنید با شماره 02187700887 تماس بگیرید. راهنماییتون می کنند

دیدگاه خود را بنویسید